Regulamin sklepu internetowego
www.edukacjaprojektanta.pl
1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin skierowany jest do Użytkowników sklepu internetowego www.edukacjaprojektanta.pl będących zarówno osobami fizycznymi, jak i przedsiębiorcami.
- Celem Regulaminu jest określenie praw i obowiązków Użytkowników oraz Usługodawcy/Sprzedającego, a także zasad i warunków korzystania przez Użytkowników ze Sklepu.
- Sklep internetowy dostępny jest pod adresem www.edukacjaprojektanta i prowadzony jest przez Annę Marię Sokołowską, prowadzącą AMS INTERIORS Sp. z o.o., Ul. Gen.J.Hallera 8/2, 81-427 Gdynia, NIP 5862401366, Regon 527499490, adres do korespondencji: Hallera 8/2, 81-427 Gdynia
- Dane kontaktowe Sklepu internetowego:
a) adres kontaktowy: Hallera 8/2, 81-427 Gdynia;
b) telefon: +48 660769062;
c) e-mail: kontakt@edukacjaprojektanta.pl;
d) numer rachunku bankowego mbank 49 1140 2004 0000 3502 8449 2670 - Do skutecznego korzystania ze Sklepu wymagane jest urządzenie umożliwiające przeglądanie stron internetowych z aktywnym dostępem do sieci Internet, umożliwiające wypełnienie internetowych formularzy (np. laptop, smartfon).
- Do skutecznego złożenia zamówienia w Sklepie wymagane jest ponadto posiadania skrzynki pocztowej e-mail oraz aktualnego numeru telefonu, jak również podanie danych umożliwiających wysyłkę towarów.
- Niektóre z produktów dostępnych w Sklepie wymagają spełnienia dodatkowych wymagań technicznych, co zaznaczone jest każdorazowo w opisie każdego z tych produktów. Brak wypełnienia tych wymagań przez Użytkownika może spowodować niemożność wykorzystania zakupionego produktu, za co Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności.
- W ramach działania Sklepu zakazane jest dostarczanie przez Użytkowników treści bezprawnych, w tym w szczególności podejmowania przez nich działań, które naruszałyby obowiązujące prawo lub prawa osób trzecich, w tym mających charakter zniesławiający lub naruszający dobra osobiste tych osób.
- Składanie zamówień i dokonywanie zakupów w Sklepie wymaga pełnej akceptacji niniejszego Regulaminu.
2
DEFINICJE
Jeżeli w treści Regulaminu nie wskazano inaczej, niżej wskazane wyrażenia mają następujące znaczenie:
- Sklep – sklep internetowy, działający pod adresem www.edukacjaprojektanta.pl ;
- Sprzedający/ Usługodawca – Anna Maria Sokołowska, prowadząca
- AMS INTERIORS Sp. z o.o., Ul. Gen.J.Hallera 8/2, 81-427 Gdynia, NIP 5862401366, Regon 527499490, adres do korespondencji: Hallera 8/2, 81-427 Gdynia
- Użytkownik – każda osoba, korzystająca ze Sklepu;
- Kupujący – każda osoba fizyczna lub prawna, dokonująca zakupu towarów i usług w Sklepie;
- Konsument – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z prowadzoną działalnością, jednak gdy z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla niej zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu prowadzonej działalności, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
- Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną – umowa zawierana przez Usługodawcę oraz Użytkownika, na mocy której Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia określonych usług na rzecz Użytkownika bez jednoczesnej obecności stron (na odległość) za pośrednictwem sieci Internet;
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży towarów, w tym treści o charakterze cyfrowym, dostępnych w Sklepie internetowym, zawierana pomiędzy Sprzedającym a Kupującym.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu internetowego.
3
Przedmiot sprzedaży w Sklepie
- Ceny towarów, a także ich opisy, które widoczne są na stronie internetowej Sklepu nie mają charakteru oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, ale stanowią informację handlową. Stają się one wiążące po potwierdzeniu zamówienia przez Sprzedającego.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, a także ich opisów, prezentowanych na stronie, do wprowadzania cen promocyjnych na produkty, jak również przeprowadzania wyprzedaży niektórych produktów.
- Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby stany magazynowe widoczne na stronie internetowej Sklepu były na bieżące aktualizowane i wiarygodne. W przypadku niedostępności zamówionego towaru Sprzedający niezwłocznie zawiadomi Kupującego o niemożliwości spełnienia świadczenia. Strony mogą wówczas ustalić świadczenie zastępcze lub Kupujący może odstąpić od umowy.
- Przedmiotem sprzedaży w Sklepie mogą być przedmioty materialne, a także produkty cyfrowe (elektroniczne).
4
Zapisy na sprzedaż produktów
- Sprzedający może przeprowadzić zapisy Klientów zainteresowanych zakupem nowych towarów, w tym treści cyfrowych, jeszcze niedostępnych w Sklepie internetowym.
- Zapisy odbywają się w formie dobrowolnego zgłoszenia się Klienta zainteresowanego zakupem danego towaru poprzez podanie swojego adresu e-mail.
- W przypadku rozpoczęcia sprzedaży danego produktu Klient otrzymuje e-mail z informacją o dostępności towaru i możliwości jego zakupu.
- Zapisy nie są formą przedsprzedaży i nie zobowiązują Klienta do późniejszego zakupu towaru.
- Sprzedający nie będzie zobowiązany do uruchomienia sprzedaży danego produktu.
- W przypadku rezygnacji ze sprzedaży danego produktu w terminie podanym na Stronie internetowej lub maksymalnie w ciągu 1 roku od daty rozpoczęcia zapisów lista mailingowa danego produktu nie będzie dalej przechowywana przez Sprzedającego (zostanie trwale usunięta).
- Użytkownik ma możliwość wypisania się z listy chętnych w każdym momencie poprzez przesłanie e-maila na adres kontakt@edukacjaprojektanta.pl .
5
Złożenie zamówienia – zawarcie umowy sprzedaży
- Złożenie zamówienia następuje poprzez formularz zamówienia (koszyk) dostępny na stronie internetowej Sklepu.
- Zamówienia mogą być składane bez możliwości rejestracji w Sklepie.
- Danymi niezbędnymi do dokonania zamówienia są: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, adres zamieszkania lub siedziby, a w przypadku przedsiębiorców, którzy wyrażą wolę otrzymania faktury VAT również numer NIP.
- Kupujący dokonuje wyboru towarów, które dodaje do swojego formularza (koszyka), a następnie dokonuje wyboru w zakresie sposobu dostawy i akceptuje sposób płatności. Po wyborze opcji „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” i otrzymaniu przez Kupującego potwierdzenia złożenia zamówienia umowa sprzedaży zostaje zawarta pomiędzy Sprzedającym a Kupującym pod warunkiem zawieszającym uiszczenia ceny sprzedaży niezwłocznie po otrzymaniu linka do płatności z serwisu www.autopay.pl .
- Niedotrzymanie przez Kupującego terminu uiszczenia ceny sprzedaży w w/w terminie skutkuje niedojściem umowy sprzedaży do skutku (anulowaniem zamówienia).
- Kupujący, który chce ponownie dokonać zamówienia musi ponownie dodać produkt do koszyka i postępować zgodnie z niniejszym Regulaminem.
- Po otrzymaniu wpłaty Sprzedający niezwłocznie rozpoczyna realizację zamówienia.
7
Dostawa towarów
- W przypadku zamówień treści cyfrowych dostawa zamówienia następuje natychmiast po otrzymaniu wpłaty przez Sprzedającego, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
- Dostawa następuje poprzez dostarczenie Kupującemu linka z dostępem do zamówionej treści elektronicznej i jest bezpłatna.
- Wraz z zamówieniem Klient otrzymuje fakturę, wystawioną za pośrednictwem serwisu internetowego ifirma.pl.
8
Realizacja zamówień i dostawa
- Zamówienia treści cyfrowych realizowane są natychmiast po otrzymaniu wpłaty, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
9
Odstąpienie od umowy
- Kupujący, który jest konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta i zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa ma prawo do dostąpienia od zawartej umowy:
a) bez podania przyczyny;
b) w terminie 14 dni od daty wydania towaru. - W przypadku zamówienia treści cyfrowych, zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa nie przysługuje od umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Kupujący jest świadom, że składając zamówienie na produkt cyfrowy wyraża zgodę na natychmiastowe rozpoczęcie spełnienia świadczenia przez Sprzedającego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i tym samym traci prawo do odstąpienia od umowy.
- Kupujący, który chce skorzystać ze swojego prawa powinien złożyć stosowne oświadczenie, jak również jest otrzymywany od Sprzedającego w e-mailu potwierdzającym złożenie oświadczenia.
- Oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 można złożyć poprzez:
- przesłanie wiadomości elektronicznej za pośrednictwem formularza wiadomości, dostępnej na stronie Sprzedającego. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi otrzymanie oświadczenia w wiadomości zwrotnej;
- przesłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@edukacjaprojektanta;
- przesłanie oświadczenia w formie pisemnej na adres korespondencyjny Sprzedającego (Hallera 8/2, 81-427 Gdynia).
10
Tryb reklamacyjny
- W przypadku stwierdzenia przez Kupującego istnienia wad fizycznych lub prawnych dostarczonych produktów po przejściu własności towaru na Kupującego posiada on
uprawnienie do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi za wady. - Uprawnienie do złożenia reklamacji przysługuje zarówno Klientom, będącym konsumentami, jak i Klientom będącym przedsiębiorcami.
- W zgłoszeniu można zawnioskować o jedną z następujących możliwości:
- wymianę rzeczy na wolną od wad;
- obniżenie ceny;
- odstąpienie od umowy;
- nieodpłatną naprawę produktu.
- Obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy nie będzie miało miejsca, jeżeli Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
- W przypadku wad treści cyfrowych Sprzedający niezwłocznie dokona sprawdzenia treści za pośrednictwem linka, przesłanego wcześniej Kupującemu.
- Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przysługują w ciągu 1 roku od dnia zauważenia wady, nie dłużej jednak niż w ciągu 2 lat od wydania rzeczy.