Regulamin sklepu internetowego

www.edukacjaprojektanta.pl

1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin skierowany jest do Użytkowników sklepu internetowego www.edukacjaprojektanta.pl będących zarówno osobami fizycznymi, jak i przedsiębiorcami.
  2. Celem Regulaminu jest określenie praw i obowiązków Użytkowników oraz Usługodawcy/Sprzedającego, a także zasad i warunków korzystania przez Użytkowników ze Sklepu.
  3. Sklep internetowy dostępny jest pod adresem www.edukacjaprojektanta i prowadzony jest przez Annę Marię Sokołowską, prowadzącą AMS INTERIORS Sp. z o.o., Ul. Gen.J.Hallera 8/2, 81-427 Gdynia, NIP 5862401366, Regon 527499490, adres do korespondencji: Hallera 8/2, 81-427 Gdynia
  4. Dane kontaktowe Sklepu internetowego:
    a) adres kontaktowy: Hallera 8/2, 81-427 Gdynia;
    b) telefon: +48 660769062;
    c) e-mail: kontakt@edukacjaprojektanta.pl;
    d) numer rachunku bankowego mbank 49 1140 2004 0000 3502 8449 2670
  5. Do skutecznego korzystania ze Sklepu wymagane jest urządzenie umożliwiające przeglądanie stron internetowych z aktywnym dostępem do sieci Internet, umożliwiające wypełnienie internetowych formularzy (np. laptop, smartfon).
  6. Do skutecznego złożenia zamówienia w Sklepie wymagane jest ponadto posiadania skrzynki pocztowej e-mail oraz aktualnego numeru telefonu, jak również podanie danych umożliwiających wysyłkę towarów.
  7. Niektóre z produktów dostępnych w Sklepie wymagają spełnienia dodatkowych wymagań technicznych, co zaznaczone jest każdorazowo w opisie każdego z tych produktów. Brak wypełnienia tych wymagań przez Użytkownika może spowodować niemożność wykorzystania zakupionego produktu, za co Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności.
  8. W ramach działania Sklepu zakazane jest dostarczanie przez Użytkowników treści bezprawnych, w tym w szczególności podejmowania przez nich działań, które naruszałyby obowiązujące prawo lub prawa osób trzecich, w tym mających charakter zniesławiający lub naruszający dobra osobiste tych osób.
  9. Składanie zamówień i dokonywanie zakupów w Sklepie wymaga pełnej akceptacji niniejszego Regulaminu.

2
DEFINICJE

Jeżeli w treści Regulaminu nie wskazano inaczej, niżej wskazane wyrażenia mają następujące znaczenie:

  1. Sklep – sklep internetowy, działający pod adresem www.edukacjaprojektanta.pl ;
  2. Sprzedający/ Usługodawca – Anna Maria Sokołowska, prowadząca
  3. AMS INTERIORS Sp. z o.o., Ul. Gen.J.Hallera 8/2, 81-427 Gdynia, NIP 5862401366, Regon 527499490, adres do korespondencji: Hallera 8/2, 81-427 Gdynia
  4. Użytkownik – każda osoba, korzystająca ze Sklepu;
  5. Kupujący – każda osoba fizyczna lub prawna, dokonująca zakupu towarów i usług w Sklepie;
  6. Konsument – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  7. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z prowadzoną działalnością, jednak gdy z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla niej zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu prowadzonej działalności, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
  8. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną – umowa zawierana przez Usługodawcę oraz Użytkownika, na mocy której Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia określonych usług na rzecz Użytkownika bez jednoczesnej obecności stron (na odległość) za pośrednictwem sieci Internet;
  9. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży towarów, w tym treści o charakterze cyfrowym, dostępnych w Sklepie internetowym, zawierana pomiędzy Sprzedającym a Kupującym.
  10. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu internetowego.

3
Przedmiot sprzedaży w Sklepie

  1. Ceny towarów, a także ich opisy, które widoczne są na stronie internetowej Sklepu nie mają charakteru oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, ale stanowią informację handlową. Stają się one wiążące po potwierdzeniu zamówienia przez Sprzedającego.
  2. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, a także ich opisów, prezentowanych na stronie, do wprowadzania cen promocyjnych na produkty, jak również przeprowadzania wyprzedaży niektórych produktów.
  3. Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby stany magazynowe widoczne na stronie internetowej Sklepu były na bieżące aktualizowane i wiarygodne. W przypadku niedostępności zamówionego towaru Sprzedający niezwłocznie zawiadomi Kupującego o niemożliwości spełnienia świadczenia. Strony mogą wówczas ustalić świadczenie zastępcze lub Kupujący może odstąpić od umowy.
  4. Przedmiotem sprzedaży w Sklepie mogą być przedmioty materialne, a także produkty cyfrowe (elektroniczne).

4
Zapisy na sprzedaż produktów

  1. Sprzedający może przeprowadzić zapisy Klientów zainteresowanych zakupem nowych towarów, w tym treści cyfrowych, jeszcze niedostępnych w Sklepie internetowym.
  2. Zapisy odbywają się w formie dobrowolnego zgłoszenia się Klienta zainteresowanego zakupem danego towaru poprzez podanie swojego adresu e-mail.
  3. W przypadku rozpoczęcia sprzedaży danego produktu Klient otrzymuje e-mail z informacją o dostępności towaru i możliwości jego zakupu.
  4. Zapisy nie są formą przedsprzedaży i nie zobowiązują Klienta do późniejszego zakupu towaru.
  5. Sprzedający nie będzie zobowiązany do uruchomienia sprzedaży danego produktu.
  6. W przypadku rezygnacji ze sprzedaży danego produktu w terminie podanym na Stronie internetowej lub maksymalnie w ciągu 1 roku od daty rozpoczęcia zapisów lista mailingowa danego produktu nie będzie dalej przechowywana przez Sprzedającego (zostanie trwale usunięta).
  7. Użytkownik ma możliwość wypisania się z listy chętnych w każdym momencie poprzez przesłanie e-maila na adres kontakt@edukacjaprojektanta.pl .

5
Złożenie zamówienia – zawarcie umowy sprzedaży

  1. Złożenie zamówienia następuje poprzez formularz zamówienia (koszyk) dostępny na stronie internetowej Sklepu.
  2. Zamówienia mogą być składane bez możliwości rejestracji w Sklepie.
  3. Danymi niezbędnymi do dokonania zamówienia są: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, adres zamieszkania lub siedziby, a w przypadku przedsiębiorców, którzy wyrażą wolę otrzymania faktury VAT również numer NIP.
  4. Kupujący dokonuje wyboru towarów, które dodaje do swojego formularza (koszyka), a następnie dokonuje wyboru w zakresie sposobu dostawy i akceptuje sposób płatności. Po wyborze opcji „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” i otrzymaniu przez Kupującego potwierdzenia złożenia zamówienia umowa sprzedaży zostaje zawarta pomiędzy Sprzedającym a Kupującym pod warunkiem zawieszającym uiszczenia ceny sprzedaży niezwłocznie po otrzymaniu linka do płatności z serwisu www.autopay.pl .
  5. Niedotrzymanie przez Kupującego terminu uiszczenia ceny sprzedaży w w/w terminie skutkuje niedojściem umowy sprzedaży do skutku (anulowaniem zamówienia).
  6. Kupujący, który chce ponownie dokonać zamówienia musi ponownie dodać produkt do koszyka i postępować zgodnie z niniejszym Regulaminem.
  7. Po otrzymaniu wpłaty Sprzedający niezwłocznie rozpoczyna realizację zamówienia.

7
Dostawa towarów

  1. W przypadku zamówień treści cyfrowych dostawa zamówienia następuje natychmiast po otrzymaniu wpłaty przez Sprzedającego, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
  2. Dostawa następuje poprzez dostarczenie Kupującemu linka z dostępem do zamówionej treści elektronicznej i jest bezpłatna.
  3. Wraz z zamówieniem Klient otrzymuje fakturę, wystawioną za pośrednictwem serwisu internetowego ifirma.pl.

8
Realizacja zamówień i dostawa

  1. Zamówienia treści cyfrowych realizowane są natychmiast po otrzymaniu wpłaty, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.

9
Odstąpienie od umowy

  1. Kupujący, który jest konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta i zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa ma prawo do dostąpienia od zawartej umowy:
    a) bez podania przyczyny;
    b) w terminie 14 dni od daty wydania towaru.
  2. W przypadku zamówienia treści cyfrowych, zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa nie przysługuje od umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  3. Kupujący jest świadom, że składając zamówienie na produkt cyfrowy wyraża zgodę na natychmiastowe rozpoczęcie spełnienia świadczenia przez Sprzedającego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i tym samym traci prawo do odstąpienia od umowy.
  4. Kupujący, który chce skorzystać ze swojego prawa powinien złożyć stosowne oświadczenie, jak również jest otrzymywany od Sprzedającego w e-mailu potwierdzającym złożenie oświadczenia.
  5. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 można złożyć poprzez:
    • przesłanie wiadomości elektronicznej za pośrednictwem formularza wiadomości, dostępnej na stronie Sprzedającego. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi otrzymanie oświadczenia w wiadomości zwrotnej;
    • przesłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@edukacjaprojektanta;
    • przesłanie oświadczenia w formie pisemnej na adres korespondencyjny Sprzedającego (Hallera 8/2, 81-427 Gdynia).

10
Tryb reklamacyjny

  1. W przypadku stwierdzenia przez Kupującego istnienia wad fizycznych lub prawnych dostarczonych produktów po przejściu własności towaru na Kupującego posiada on
    uprawnienie do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi za wady.
  2. Uprawnienie do złożenia reklamacji przysługuje zarówno Klientom, będącym konsumentami, jak i Klientom będącym przedsiębiorcami.
  3. W zgłoszeniu można zawnioskować o jedną z następujących możliwości:
    • wymianę rzeczy na wolną od wad;
    • obniżenie ceny;
    • odstąpienie od umowy;
    • nieodpłatną naprawę produktu.
    • Obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy nie będzie miało miejsca, jeżeli Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
    • W przypadku wad treści cyfrowych Sprzedający niezwłocznie dokona sprawdzenia treści za pośrednictwem linka, przesłanego wcześniej Kupującemu.
    • Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przysługują w ciągu 1 roku od dnia zauważenia wady, nie dłużej jednak niż w ciągu 2 lat od wydania rzeczy.